Ашық мектеп - Абай облысы білім басқармасы Мақаншы ауданы білім бөлімінің "Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі" КММ http://blagodarnoe.mektebi.kz/ ru Ашық мектеп - Абай облысы білім басқармасы Мақаншы ауданы білім бөлімінің "Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі" КММ DataLife Engine "Полиция мен балалар — қауіпсіздік үшін бірге" атты мазмұндама http://blagodarnoe.mektebi.kz/main/996-policija-men-balalar-aupszdk-shn-brge.html http://blagodarnoe.mektebi.kz/main/996-policija-men-balalar-aupszdk-shn-brge.html Полиция қоғамдық тәртіпті сақтап, азаматтарды қорғайды, алайда бұл іс­те жасөспірімдердің де рөлі айтарлықтай.
Шығыс ойшылы Конфуций айтқандай: «Әлемді өзгерткісі келген адам әуелі өзін өзгертуі керек».
Мектеп оқушылары мен полиция өзара ынтымақтаса әрекет етіп, бір-біріне сенім білдіргенде және ортақ мақсатты терең түсінгенде, мектептердегі, көшелердегі және интернет кеңістігіндегі қауіпсіздік айтарлықтай арта түседі.
Полицияның жұмысы тек құқық бұзушылықтардың алдын алумен шектелмейді, оның маңызды бағыты — профилактика. Мектептерде құқық қорғау органдарының қызметкерлері кездесулер өткізіп, жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттері туралы түсіндіреді, қауіпті жағдайларда қалай әрекет ету керектігін, сондай-ақ цифрлық ортада өзін қалай қорғауды үйретеді. Мұндай әңгімелер қазіргі қауіп-қатерлерді дұрыс түсінуге көмектесіп, балалардың сенімділігін арттырады.
Шығыс даналығы былай дейді: «Білім — әрекетсіз бос, әрекет — білімсіз қауіпті» (әл-Ғазали). Сондықтан тек тыңдап қана қоймай, оны өмірде қолдана білу маңызды.
Жасөспірімдер жиі жанжалдарға, буллингке, қауіпті ойындарға немесе киберқатерлерге куә болады. Қауіпті жағдай туындағанда үнсіз қалмау қажет.
Ересектерге немесе полицияға жүгіну — әлсіздік те, сөз тасуда емес, бұл — жауапкершілік. Кейде уақтылы айтылған бір сөз үлкен қауіптің алдын алады.
Абай атамыз: «Жақсы іс — тірек, жаман іс — тіршілікке бөгет» деген. Жасөспірім қай жерде қауіп басталатынын түсіне алса, ол өз қауіпсіздігіне және айналасындағы адамдардың қауіпсіздігіне қадам жасағаны.
Полиция жасөспірімдерге көмектеседі, олардың құқықтарын қорғайды, қиын жағдайға тап болғандарды қолдайды. Егер бала қауіп сезінсе немесе күдікті жағдайды байқаса, көмек сұрауға құқылы.
Қазақстанда жастар мен полиция арасындағы сенімді нығайтуға бағытталған түрлі оқыту бағдарламалары мен бірлескен жобалар өткізіледі. Бұл бастамалар қауіпсіздіктің негізі — өзара ынтымақтастық екенін дәлелдейді.
Әрбір оқушы қоғамға өз үлесін қоса алады. Ол үшін ережелерді сақтау, өзгені құрметтеу, интернетте жауапкершілікпен әрекет ету, қауіпті жағдайлардан аулақ болу және көмек қажет болғанда бейжай қалмау жеткілікті.
Шығыс даналығы: «Даналықтың бір тамшысы күштің тұтас мұхитынан артық» дейді. Дәл сондай «тамшы» — дер кезінде жасалған қарапайым, бірақ дұрыс қадам — бір қатердің алдын алуы мүмкін.
Жастар мен полиция қарым-қатынасын сенім мен құрметке негіздегенде, жасөспірімдер өз құқықтары мен міндеттерін жақсы білгенде, қоғам да тыныш әрі сенімді бола түседі.
Қауіпсіздік бұйрықтан немесе айыппұлдан басталмайды — ол әр адамның саналы таңдауынан басталады. Ал бұл таңдау мектептің, аула мен қаланың өмірін өзгерте алады.

]]>
Полиция қоғамдық тәртіпті сақтап, азаматтарды қорғайды, алайда бұл іс­те жасөспірімдердің де рөлі айтарлықтай.
Шығыс ойшылы Конфуций айтқандай: «Әлемді өзгерткісі келген адам әуелі өзін өзгертуі керек».
Мектеп оқушылары мен полиция өзара ынтымақтаса әрекет етіп, бір-біріне сенім білдіргенде және ортақ мақсатты терең түсінгенде, мектептердегі, көшелердегі және интернет кеңістігіндегі қауіпсіздік айтарлықтай арта түседі.
Полицияның жұмысы тек құқық бұзушылықтардың алдын алумен шектелмейді, оның маңызды бағыты — профилактика. Мектептерде құқық қорғау органдарының қызметкерлері кездесулер өткізіп, жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттері туралы түсіндіреді, қауіпті жағдайларда қалай әрекет ету керектігін, сондай-ақ цифрлық ортада өзін қалай қорғауды үйретеді. Мұндай әңгімелер қазіргі қауіп-қатерлерді дұрыс түсінуге көмектесіп, балалардың сенімділігін арттырады.
Шығыс даналығы былай дейді: «Білім — әрекетсіз бос, әрекет — білімсіз қауіпті» (әл-Ғазали). Сондықтан тек тыңдап қана қоймай, оны өмірде қолдана білу маңызды.
Жасөспірімдер жиі жанжалдарға, буллингке, қауіпті ойындарға немесе киберқатерлерге куә болады. Қауіпті жағдай туындағанда үнсіз қалмау қажет.
Ересектерге немесе полицияға жүгіну — әлсіздік те, сөз тасуда емес, бұл — жауапкершілік. Кейде уақтылы айтылған бір сөз үлкен қауіптің алдын алады.
Абай атамыз: «Жақсы іс — тірек, жаман іс — тіршілікке бөгет» деген. Жасөспірім қай жерде қауіп басталатынын түсіне алса, ол өз қауіпсіздігіне және айналасындағы адамдардың қауіпсіздігіне қадам жасағаны.
Полиция жасөспірімдерге көмектеседі, олардың құқықтарын қорғайды, қиын жағдайға тап болғандарды қолдайды. Егер бала қауіп сезінсе немесе күдікті жағдайды байқаса, көмек сұрауға құқылы.
Қазақстанда жастар мен полиция арасындағы сенімді нығайтуға бағытталған түрлі оқыту бағдарламалары мен бірлескен жобалар өткізіледі. Бұл бастамалар қауіпсіздіктің негізі — өзара ынтымақтастық екенін дәлелдейді.
Әрбір оқушы қоғамға өз үлесін қоса алады. Ол үшін ережелерді сақтау, өзгені құрметтеу, интернетте жауапкершілікпен әрекет ету, қауіпті жағдайлардан аулақ болу және көмек қажет болғанда бейжай қалмау жеткілікті.
Шығыс даналығы: «Даналықтың бір тамшысы күштің тұтас мұхитынан артық» дейді. Дәл сондай «тамшы» — дер кезінде жасалған қарапайым, бірақ дұрыс қадам — бір қатердің алдын алуы мүмкін.
Жастар мен полиция қарым-қатынасын сенім мен құрметке негіздегенде, жасөспірімдер өз құқықтары мен міндеттерін жақсы білгенде, қоғам да тыныш әрі сенімді бола түседі.
Қауіпсіздік бұйрықтан немесе айыппұлдан басталмайды — ол әр адамның саналы таңдауынан басталады. Ал бұл таңдау мектептің, аула мен қаланың өмірін өзгерте алады.

]]>
admin Thu, 20 Nov 2025 13:28:44 +0600
Мектеп асханасын тексеру хаттамасы http://blagodarnoe.mektebi.kz/o-detskom-sade/administraciya/994-mektep-ashanasyn-tekseru-hattamasy.html http://blagodarnoe.mektebi.kz/o-detskom-sade/administraciya/994-mektep-ashanasyn-tekseru-hattamasy.html 1. Кейбір тағам түрлерінің температурасы берілген сәтте төмен болып шықты (60°C төмен).
2. Тоңазытқыш ішіндегі кей өнімдердің жарамдылық мерзімі соңына жақындаған, жаңарту қажет.
3. Ас үйдегі кейбір ыдыстар мен құрал-жабдықтарда тозу белгілері байқалды, ауыстыру ұсынылады.
4. Асхана қызметкерлерінің арнайы киімі толық сақталмаған (кейбірінде қалпақ пен алжапқыш жоқ).
5. Асхана тазалығы жалпы жақсы болғанымен, қойма бөлмесінің едені мен сөрелері қосымша тазалауды қажет етеді.
6. Мәзірде тағамның калория мөлшері мен өнім құрамы толық көрсетілмеген.
7. Тазалық журналында кей күндердің жазбалары толтырылмаған.
8. Асхана желдету жүйесі жеткіліксіз жұмыс істейді, ауаны жиі ауыстыру қажет.

Ұсыныстар:
1. Дайын тағамды берер алдында оның температурасын термометрмен тексеріп, нормаға (65–75°C) жеткізу.
2. Өнімдердің жарамдылық мерзімін күн сайын тексеріп, мерзімі өткен тауарды бірден алып тастау.
3. Асхана жабдықтарын кезеңдік жөндеу немесе жаңарту жоспарын жасау.
4. Барлық қызметкерлерге санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтау туралы қосымша нұсқаулық өткізу.
5. Ас мәзірін күн сайын көрнекі жерге іліп, тағамның құрамы мен калориясы толық жазылуы тиіс.
6. Асхана мен қойма тазалығын күнделікті бақылауда ұстап, тазалық журналын жүйелі түрде толтыру.
7. Асханадағы жарық пен желдету жүйесін жақсартып, санитарлық нормаларға сәйкестендіру.
8. Тағам сапасын брокераж дәптерінде уақтылы тіркеп, үлгі алу тәртібін сақтап отыру.
9. Медициналық кітапшалардың мерзімін уақтылы тексеріп, қызметкерлердің жыл сайынғы медициналық қараудан өтуін қамтамасыз ету.
10. Оқушыларға қызмет көрсету кезінде әдеп сақтау және қауіпсіздік ережелерін орындау жөнінде түсіндірме жұмыстарын жүргізу.

]]>
1. Кейбір тағам түрлерінің температурасы берілген сәтте төмен болып шықты (60°C төмен).
2. Тоңазытқыш ішіндегі кей өнімдердің жарамдылық мерзімі соңына жақындаған, жаңарту қажет.
3. Ас үйдегі кейбір ыдыстар мен құрал-жабдықтарда тозу белгілері байқалды, ауыстыру ұсынылады.
4. Асхана қызметкерлерінің арнайы киімі толық сақталмаған (кейбірінде қалпақ пен алжапқыш жоқ).
5. Асхана тазалығы жалпы жақсы болғанымен, қойма бөлмесінің едені мен сөрелері қосымша тазалауды қажет етеді.
6. Мәзірде тағамның калория мөлшері мен өнім құрамы толық көрсетілмеген.
7. Тазалық журналында кей күндердің жазбалары толтырылмаған.
8. Асхана желдету жүйесі жеткіліксіз жұмыс істейді, ауаны жиі ауыстыру қажет.

Ұсыныстар:
1. Дайын тағамды берер алдында оның температурасын термометрмен тексеріп, нормаға (65–75°C) жеткізу.
2. Өнімдердің жарамдылық мерзімін күн сайын тексеріп, мерзімі өткен тауарды бірден алып тастау.
3. Асхана жабдықтарын кезеңдік жөндеу немесе жаңарту жоспарын жасау.
4. Барлық қызметкерлерге санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтау туралы қосымша нұсқаулық өткізу.
5. Ас мәзірін күн сайын көрнекі жерге іліп, тағамның құрамы мен калориясы толық жазылуы тиіс.
6. Асхана мен қойма тазалығын күнделікті бақылауда ұстап, тазалық журналын жүйелі түрде толтыру.
7. Асханадағы жарық пен желдету жүйесін жақсартып, санитарлық нормаларға сәйкестендіру.
8. Тағам сапасын брокераж дәптерінде уақтылы тіркеп, үлгі алу тәртібін сақтап отыру.
9. Медициналық кітапшалардың мерзімін уақтылы тексеріп, қызметкерлердің жыл сайынғы медициналық қараудан өтуін қамтамасыз ету.
10. Оқушыларға қызмет көрсету кезінде әдеп сақтау және қауіпсіздік ережелерін орындау жөнінде түсіндірме жұмыстарын жүргізу.

]]>
admin Thu, 13 Nov 2025 12:31:01 +0600
Мектеп асханасындағы санитарлық-гигиеналық талаптардың сақталуы және оқушылардың ыстық тамақпен қамтылуы туралы мәлімет http://blagodarnoe.mektebi.kz/main/977-mektep-ashanasynday-sanitarly-gigienaly-talaptardy-sataluy-zhne-oushylardy-ysty-tamapen-amtyluy-turaly-mlmet.html http://blagodarnoe.mektebi.kz/main/977-mektep-ashanasynday-sanitarly-gigienaly-talaptardy-sataluy-zhne-oushylardy-ysty-tamapen-amtyluy-turaly-mlmet.html








Мектеп асханасындағы санитарлық-гигиеналық талаптардың сақталуы және оқушылардың ыстық тамақпен қамтылуы туралы мәлімет


"Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі" КММ-де мектеп асханасының жұмысы санитарлық-гигиеналық талаптарға сай ұйымдастырылған.


1. Санитарлық талаптардың сақталуы:  

– Асхана бөлмелері күнделікті тазартылып, дезинфекциялау жұмыстары жүргізіледі;  

– Тамақ дайындау барысында қол жуғыштар, арнайы киімдер, бас киімдер қолданылады;  

– Өнімдердің сапасы мен сақтау мерзімі үнемі тексеріліп отырады;  

– Ас мәзірі тағамтану нормаларына және балалардың жас ерекшеліктеріне сай жасалған;  

– Санитарлық бақылау медбике мен жауапты комиссия тарапынан жүргізіледі.


2. Оқушылардың ыстық тамақпен қамтылуы:  

– Әлеуметтік осал топтарға жататын оқушылар тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілген;  

– Қамтылған балалар саны нақты тізім арқылы есепке алынады;  

– Тамақтану уақыты мен тізімі мектептің күн тәртібімен үйлестірілген;  

– Ата-аналар комитеті мүшелері асхана сапасын тұрақты бақылауда ұстайды.


Қорытынды:  

Мектеп асханасында санитарлық-гигиеналық талаптар толық сақталады. Оқушылар сапалы және қауіпсіз тағаммен қамтамасыз етіліп отыр.



    Әлеуметтік педагог:             К.С.Кунанбаев


]]>









Мектеп асханасындағы санитарлық-гигиеналық талаптардың сақталуы және оқушылардың ыстық тамақпен қамтылуы туралы мәлімет


"Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі" КММ-де мектеп асханасының жұмысы санитарлық-гигиеналық талаптарға сай ұйымдастырылған.


1. Санитарлық талаптардың сақталуы:  

– Асхана бөлмелері күнделікті тазартылып, дезинфекциялау жұмыстары жүргізіледі;  

– Тамақ дайындау барысында қол жуғыштар, арнайы киімдер, бас киімдер қолданылады;  

– Өнімдердің сапасы мен сақтау мерзімі үнемі тексеріліп отырады;  

– Ас мәзірі тағамтану нормаларына және балалардың жас ерекшеліктеріне сай жасалған;  

– Санитарлық бақылау медбике мен жауапты комиссия тарапынан жүргізіледі.


2. Оқушылардың ыстық тамақпен қамтылуы:  

– Әлеуметтік осал топтарға жататын оқушылар тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілген;  

– Қамтылған балалар саны нақты тізім арқылы есепке алынады;  

– Тамақтану уақыты мен тізімі мектептің күн тәртібімен үйлестірілген;  

– Ата-аналар комитеті мүшелері асхана сапасын тұрақты бақылауда ұстайды.


Қорытынды:  

Мектеп асханасында санитарлық-гигиеналық талаптар толық сақталады. Оқушылар сапалы және қауіпсіз тағаммен қамтамасыз етіліп отыр.



    Әлеуметтік педагог:             К.С.Кунанбаев


]]>
admin Wed, 01 Oct 2025 16:30:58 +0600
Мемлекеттік қызмет жұмыстары – электронды өтініштер мен ыстық тамақ берілу сапасы туралы мәлімет http://blagodarnoe.mektebi.kz/main/976-memlekettk-yzmet-zhmystary-jelektrondy-tnshter-men-ysty-tama-berlu-sapasy-turaly-mlmet.html http://blagodarnoe.mektebi.kz/main/976-memlekettk-yzmet-zhmystary-jelektrondy-tnshter-men-ysty-tama-berlu-sapasy-turaly-mlmet.html




Мемлекеттік қызмет жұмыстары – электронды өтініштер мен ыстық тамақ берілу сапасы туралы мәлімет


"Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі" КММ-де көрсетілетін мемлекеттік қызметтер Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің талаптарына сәйкес электронды форматта жүзеге асырылады.


1. Электронды өтініштерді қабылдау (e-Өтініш):  

– Ата-аналар мен заңды өкілдерден келіп түскен өтініштер электронды үкімет порталы арқылы қабылданады.  

– Өтініштерге жауаптар заңмен белгіленген мерзімде, ашық әрі нақты түрде беріледі.  

– Мектеп әкімшілігі мен сынып жетекшілері өтініштердің орындалу барысын жүйелі бақылайды.


2. Ыстық тамақтың берілу сапасы:  

– Мектеп асханасында аз қамтылған отбасы балаларын тегін ыстық тамақпен қамту жұмысы ұйымдастырылған.  

– Тамақ сапасына күнделікті әкімшілік, медбике және ата-аналар комитеті тарапынан бақылау жүргізіледі.  

– Тағамдардың мәзірі санитарлық нормаларға және жас ерекшеліктерге сай жасалған.  

– Оқушылардың денсаулығы мен тағам сапасына байланысты шағым түскен жоқ.


Мемлекеттік қызмет көрсету жұмыстары ашықтық, жеделдік және сапа қағидаттарына сай атқарылып келеді.




    Мектеп тәлімгері:               А.С.Ибраева

    Әлеуметтік педагог:             К.С.Кунанбаев


]]>





Мемлекеттік қызмет жұмыстары – электронды өтініштер мен ыстық тамақ берілу сапасы туралы мәлімет


"Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі" КММ-де көрсетілетін мемлекеттік қызметтер Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің талаптарына сәйкес электронды форматта жүзеге асырылады.


1. Электронды өтініштерді қабылдау (e-Өтініш):  

– Ата-аналар мен заңды өкілдерден келіп түскен өтініштер электронды үкімет порталы арқылы қабылданады.  

– Өтініштерге жауаптар заңмен белгіленген мерзімде, ашық әрі нақты түрде беріледі.  

– Мектеп әкімшілігі мен сынып жетекшілері өтініштердің орындалу барысын жүйелі бақылайды.


2. Ыстық тамақтың берілу сапасы:  

– Мектеп асханасында аз қамтылған отбасы балаларын тегін ыстық тамақпен қамту жұмысы ұйымдастырылған.  

– Тамақ сапасына күнделікті әкімшілік, медбике және ата-аналар комитеті тарапынан бақылау жүргізіледі.  

– Тағамдардың мәзірі санитарлық нормаларға және жас ерекшеліктерге сай жасалған.  

– Оқушылардың денсаулығы мен тағам сапасына байланысты шағым түскен жоқ.


Мемлекеттік қызмет көрсету жұмыстары ашықтық, жеделдік және сапа қағидаттарына сай атқарылып келеді.




    Мектеп тәлімгері:               А.С.Ибраева

    Әлеуметтік педагог:             К.С.Кунанбаев


]]>
admin Fri, 19 Sep 2025 16:29:24 +0600
Мектеп сайтының жүргізілуі туралы мәлімет http://blagodarnoe.mektebi.kz/main/975-mektep-sajtyny-zhrgzlu-turaly-mlmet.html http://blagodarnoe.mektebi.kz/main/975-mektep-sajtyny-zhrgzlu-turaly-mlmet.html Мектеп сайтының жүргізілуі туралы мәлімет


"Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі" КММ-нің ресми сайты білім беру ұйымының ашықтығы мен қолжетімділігін қамтамасыз ету мақсатында тұрақты түрде жаңартылып, жүргізіліп отырады.


Сайттың негізгі бөлімдері:  

– Мектеп туралы жалпы мәліметтер  

– Әкімшілік және педагогикалық құрам  

– Оқу-тәрбие жұмыстары  

– Жаңалықтар мен іс-шаралар  

– Мемлекеттік қызметтер (қабылдау, тамақтану, оқу үрдісі туралы ақпараттар)  

– Ата-аналар мен оқушыларға арналған ақпараттар  

– Байланыс мәліметтері


Жаңартылуы:  

– Сайтқа мектепте өткен іс-шаралар туралы мақалалар, фотолар мен жаңалықтар мен тегін ыстық тамақтың күнделікті ас мәзірі мен фотосы күнделіктіжүктеліп отырады.  

– Мемлекеттік рәміздерге, мерекелік күндерге, білім беру үдерісіне қатысты ақпараттар уақытылыенгізіледі.


Мақсаты:  

Мектеп пен қоғам арасындағы байланысты нығайту, білім беру үдерісінің ашықтығын қамтамасыз ету және ата-аналармен тиімді байланыс орнату.


Сайт – мектептің цифрлық айнасы ретінде тұрақты әрі сапалы жүргізілуде.



    Мектеп тәлімгері:               А.С.Ибраева


]]>
Мектеп сайтының жүргізілуі туралы мәлімет


"Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі" КММ-нің ресми сайты білім беру ұйымының ашықтығы мен қолжетімділігін қамтамасыз ету мақсатында тұрақты түрде жаңартылып, жүргізіліп отырады.


Сайттың негізгі бөлімдері:  

– Мектеп туралы жалпы мәліметтер  

– Әкімшілік және педагогикалық құрам  

– Оқу-тәрбие жұмыстары  

– Жаңалықтар мен іс-шаралар  

– Мемлекеттік қызметтер (қабылдау, тамақтану, оқу үрдісі туралы ақпараттар)  

– Ата-аналар мен оқушыларға арналған ақпараттар  

– Байланыс мәліметтері


Жаңартылуы:  

– Сайтқа мектепте өткен іс-шаралар туралы мақалалар, фотолар мен жаңалықтар мен тегін ыстық тамақтың күнделікті ас мәзірі мен фотосы күнделіктіжүктеліп отырады.  

– Мемлекеттік рәміздерге, мерекелік күндерге, білім беру үдерісіне қатысты ақпараттар уақытылыенгізіледі.


Мақсаты:  

Мектеп пен қоғам арасындағы байланысты нығайту, білім беру үдерісінің ашықтығын қамтамасыз ету және ата-аналармен тиімді байланыс орнату.


Сайт – мектептің цифрлық айнасы ретінде тұрақты әрі сапалы жүргізілуде.



    Мектеп тәлімгері:               А.С.Ибраева


]]>
admin Fri, 19 Sep 2025 16:26:49 +0600
Бракераж комиссиясының хаттамасы. Хаттама №1 http://blagodarnoe.mektebi.kz/pitanie/995-brakerazh-komissijasyny4-hattamasy-hattama-1.html http://blagodarnoe.mektebi.kz/pitanie/995-brakerazh-komissijasyny4-hattamasy-hattama-1.html 1) Мектеп асханасының 2025-2026 оқу жылына дайындығы мен тамақтану сапасын мониторингтік тексеру
2)Ас мәзірінің орындалуы, санитарлық эпидемиологиялдық талаптардың орындалуы
3) Әр түрлі мәселелер
]]>
1) Мектеп асханасының 2025-2026 оқу жылына дайындығы мен тамақтану сапасын мониторингтік тексеру
2)Ас мәзірінің орындалуы, санитарлық эпидемиологиялдық талаптардың орындалуы
3) Әр түрлі мәселелер
]]>
admin Fri, 05 Sep 2025 12:46:52 +0600
2024-2025 оқу жылы Қамқоршылық Кеңестің хаттамасы № 3 http://blagodarnoe.mektebi.kz/otkrytyj-mektep/popechitelskij-sovet/748-2024-2025-ou-zhyly-amorshyly-keest-hattamasy-3-3.html http://blagodarnoe.mektebi.kz/otkrytyj-mektep/popechitelskij-sovet/748-2024-2025-ou-zhyly-amorshyly-keest-hattamasy-3-3.html
]]>

]]>
admin Mon, 18 Nov 2024 10:17:21 +0600
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы Қазақстан Республикасының Заңы 2015 жылғы 18 қарашадағы № 410-V ҚРЗ. http://blagodarnoe.mektebi.kz/otkrytyj-mektep/zhemorlya-arsy-kres/732-sybajlas-zhemorlya-arsy-s-imyl-turaly-azastan-respublikasyny-zay-2015-zhyly-18-arashaday-410-v-rz.html http://blagodarnoe.mektebi.kz/otkrytyj-mektep/zhemorlya-arsy-kres/732-sybajlas-zhemorlya-arsy-s-imyl-turaly-azastan-respublikasyny-zay-2015-zhyly-18-arashaday-410-v-rz.html Қазақстан Республикасының Заңы 2015 жылғы 18 қарашадағы № 410-V ҚРЗ.
12-бап. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулер
1. Жауапты мемлекеттік лауазымды атқаратын адамдардың, мемлекеттік функцияларды орындауға
уәкілеттік берілген адамдардың, оларға теңестірілген адамдардың (Қазақстан Республикасының
Президенттігіне, Қазақстан Республикасы Парламентінің немесе мәслихаттарының депутаттығына,
аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің,
ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдігіне, сондай-ақ жергілікті өзін-өзі басқару сайланбалы
органдарының мүшелігіне кандидаттарды қоспағанда), лауазымды адамдардың өз өкілеттіктерін жеке,
топтық және өзге де қызметтік емес мүдделерде пайдалануына әкеп соғуы мүмкін әрекеттерді жасауына
жол бермеу мақсатында, аталған адамдар осы Заңның 13, 14, 14-1 және 15-баптарында белгіленген
ерекшеліктерді ескере отырып, өздеріне:
1) мемлекеттік функцияларды орындаумен сыйыспайтын қызметті жүзеге асыру;
2) жақын туыстарының, жұбайлары (зайыптары) мен жекжаттарының бірге қызмет (жұмыс) істеуіне
жол бермеу;
3) мүліктік және мүліктік емес игіліктер мен артықшылықтар алу немесе табу мақсатында, ресми
таратылуға жатпайтын қызметтік және өзге де ақпаратты пайдалану;
4) материалдық сыйақыны, сыйлықтарды немесе көрсетілетін қызметтерді ұсынған адамдардың
пайдасына әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін, егер мұндай әрекеттер осы тармақтың бірінші абзацында
көрсетілген адамдардың қызметтік өкілеттіктеріне кірсе немесе осы адамдар лауазымдық жағдайына
байланысты мұндай әрекеттерге (әрекетсіздікке) ықпал етуі мүмкін болса, оларды қабылдау;
5) Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктерде шоттарды
(салымдарды) ашу және иелену, Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік
банктерде қолма-қол ақша мен құндылықтарды сақтау;
6) "Ойын бизнесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген анықтамаға жататын ойын
мекемелерінде құмар ойындарға және (немесе) бәс тігуге қатысу, сол сияқты құмар ойындарға және
(немесе) бәс тігуге сол үшін бөлінбеген орындарда қатысу немесе телекоммуникация желілерін, оның
ішінде Интернет желісін пайдалану арқылы өткізілетін құмар ойындарға және (немесе) бәс тігуге қатысу
бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулерді қабылдайды.
2. Жекелеген мемлекеттік функцияларды орындау тәртібін реттейтін заңдарда сыбайлас
жемқорлықтың алдын алуға бағытталған шектеулерді көздейтін басқа да құқықтық нормалар белгіленуі
мүмкін.
3. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулерді қабылдауға осы баптың 1-тармағының бірінші
абзацында аталған адамдардың келісімін тиісті ұйымдардың персоналды басқару қызметтері (кадр
қызметтері) жазбаша нысанда тіркейді.
4. Осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы
шектеулерді қабылдамауы лауазымға қабылдаудан бас тартуға не жұмыстан шығаруға (атқарып жүрген
лауазымынан босатуға, өкілеттіктерін тоқтатуға) алып келеді, оларды сақтамау жұмыстан шығаруға
(атқарып жүрген лауазымынан босатуға, өкілеттіктерін тоқтатуға) негіз болып табылады.
5. Осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамның отбасы мүшелері материалдық
сыйақыны, сыйлықтарды немесе көрсетілетін қызметтерді ұсынған адамдардың пайдасына осы адамның
әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін ұсынылатын материалдық сыйақыны, сыйлықтарды немесе көрсетілетін
қызметтерді алуға, егер мұндай әрекеттер (әрекетсіздік) осы адамның қызметтік өкілеттіктеріне кірсе не
ол өзінің лауазымдық жағдайына байланысты мұндай әрекеттерге (әрекетсіздікке) ықпал етуі мүмкін
болса, құқылы емес.
Ескертпе: Осы Заңда осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамның отбасы мүшелері
деп оның жұбайы (зайыбы), ата-аналары, балалары, оның ішінде кәмелетке толған балалары және
асырауындағы және онымен тұрақты тұратын адамдар түсініледі.
6. Осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамдар және (немесе) олардың отбасы
мүшелері хабардар етілмей, олардың шотына келіп түскен ақша, сондай-ақ олар осы баптың 1-
тармағының 4) тармақшасын және 5-тармағын бұза отырып алған қаражат олар анықталғаннан кейін екі
аптадан аспайтын мерзімде тиісті мемлекеттік кіріс органына мұндай қаражаттың түсу мән-жайлары
туралы түсініктеме беріле отырып, республикалық бюджетке аударылуға жатады.
Осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамдар және (немесе) олардың отбасы
мүшелері хабардар етілмей келіп түскен, сондай-ақ олар осы баптың 1-тармағының 4) тармақшасын және
5-тармағын бұза отырып алған сыйлықтар сыйлықтың алынған күнінен бастап не осы баптың 1-
тармағының бірінші абзацында аталған адамға сыйлықтың алынғаны туралы мәлім болған күннен бастап
күнтізбелік жеті күн ішінде мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органға өтеусіз берілуге
жатады, ал аталған адамдарға нақ сондай мән-жайларда көрсетілген қызметтерге қызмет көрсетілген
күннен бастап не осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамға қызметтің көрсетілгені
туралы мәлім болған күннен бастап күнтізбелік жеті күн ішінде республикалық бюджетке ақша аудару
арқылы ақы төленуге тиіс.
Сыйлықты мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органға берген адам жоғары тұрған
лауазымды адамды хабардар ете отырып, оны "Қазақстан Республикасындағы бағалау қызметі туралы"
Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес айқындалған құны бойынша, мемлекеттік мүлікті басқару
жөніндегі уәкілетті органмен жасалатын сатып алу-сату шарты негізінде сатып алуға құқылы.
Сыйлықтарды сатудан түскен ақша республикалық бюджетке аударылады.
14-бап. Жақын туыстардың, ерлі-зайыптылардың немесе
жекжаттардың бiрге қызмет (жұмыс) iстеуiне жол бермеу
1. Жауапты мемлекеттік лауазымды атқаратын адамдар, мемлекеттiк функцияларды орындауға
уәкілеттік берілген адамдар (өз қызметін тұрақты емес немесе басқа жұмыстан босатылған негізде жүзеге
асыратын мәслихат депутаттарын қоспағанда) және мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілеттік
берілген адамдарға теңестірілген адамдар (Қазақстан Республикасының Президенттігіне, Қазақстан
Республикасы Парламентінің немесе мәслихаттарының депутаттығына, аудандардың, облыстық маңызы
бар қалалардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің
әкімдігіне, сондай-ақ жергілікті өзін-өзі басқарудың сайланбалы органдарына мүшелікке кандидаттарды
қоспағанда), лауазымды адамдар өздерiнiң жақын туыстары, жұбайы (зайыбы) және (немесе) жекжаттары
атқаратын лауазымдарға тiкелей бағынысты болатын лауазымдарды атқара алмайды, сондай-ақ жақын
туыстары, жұбайы (зайыбы) және (немесе) жекжаттары тікелей бағынысында бола алмайды.
1-1. Мемлекеттік лауазымға не мемлекеттік немесе соларға теңестірілген функцияларды атқаруға
байланысты лауазымға кандидаттар болып табылатын адамдар өздері лауазымды атқаруға үміткер
ұйымның басшылығын осы ұйымда жұмыс істейтін жақын туыстары, жұбайы және (немесе) жекжаттары
туралы жазбаша нысанда хабардар етуге міндетті.
2. Осы баптың 1-тармағының талаптарын бұзатын адамдар, егер олар көрсетілген бұзушылық
байқалған кезден бастап үш ай ішінде оны ерікті түрде жоймаса, осындай бағыныстылықты болғызбайтын
лауазымға ауысуға тиіс, ал осындай ауысу мүмкін болмаған кезде осы қызметшілердің біреуі
лауазымынан шығарылуға немесе көрсетілген функциялардан өзгедей босатылуға тиіс.
3. Осы баптың 1-тармағында аталған адамдардың квазимемлекеттік сектор субъектісінің бір басқару
органында (байқау кеңесінде, атқарушы органында) өзінің жақын туыстарымен, жұбайымен (зайыбымен)
және (немесе) жекжаттарымен бірге лауазымдарды атқаруына тыйым салынады.
Осы тармақтың бірінші бөлігінің талаптарын бұзатын адамдар, егер олар көрсетілген бұзушылық
анықталған кезден бастап үш ай ішінде оны ерікті түрде жоймаса, квазимемлекеттік сектор субъектісінің
бір басқару органында (байқау кеңесінде, атқарушы органында) бірлескен қызметті (жұмысты)
болғызбайтын лауазымға ауысуға жатады, ал мұндай ауысу мүмкін болмаған кезде осы жұмыскерлердің
біреуі қызметтен шығарылуға немесе көрсетілген функциялардан өзге де босатылуға жатады.
Ескертпе. Осы Заңда жақын туыстар деп ата-аналары (ата-анасы), балалары, асырап алушылар,
асырып алынған балалар, ата-анасы бір және ата-анасы бөлек аға-інілері мен апа-сіңлілері
(қарындастары), атасы, әжесі, немерелері, жекжаттар деп – жұбайының (зайыбының) ата-анасы бір және
ата-анасы бөлек аға-інілері мен апа-сіңлілері (қарындастары), ата-аналары мен балалары түсініледі.

14-1-бап. Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктерде
шоттарды (салымдарды) ашуға, иеленуге, қолма-қол ақша мен құндылықтарды сақтауға жол
бермеу
1. Жауапты мемлекеттік лауазым атқаратын адамдарға, мемлекеттік функцияларды орындауға
уәкілеттік берілген адамдарға (мәслихат депутаттарын қоспағанда), лауазымды адамдарға Қазақстан
Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктерде шоттарды (салымдарды) ашуға және
иеленуге, Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктерде қолма-қол ақша
мен құндылықтарды сақтауға тыйым салынады.
Ескертпе. Осы тармақта көзделген шектеу Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан
Қазақстан Республикасы бейрезидент банктерінің филиалдарына қолданылмайды.
2. Осы баптың 1-тармағында көрсетілген адамдар лауазымға орналасқан немесе осы баптың 4-
тармағында көрсетілген мән-жайлар жойылған күннен бастап алты ай ішінде Қазақстан Республикасының
шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктердегі шоттарды (салымдарды) жабуға және (немесе)
Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктерде қолма-қол ақша мен
құндылықтарды сақтауды тоқтатуға міндетті.
Егер осы баптың 1-тармағында көрсетілген адамдар аумағында шоттары (салымдары) орналасқан
және (немесе) шетелдік банкте қолма-қол ақша мен құндылықтарды сақтау жүзеге асырылатын шет
мемлекеттің заңнамасына сәйкес осы шет мемлекеттің құзыретті органдары қолданған тыйым салуға,
билік етуге тыйым салуға байланысты немесе осы баптың 1-тармағында аталған адамдардың еркінен тыс
еңсерілмейтін күш мән-жайларына (дүлей құбылыстар, әскери іс-қимылдар, төтенше жағдай, банктік шот
(салым) туралы шарттың қолданысын мерзімінен бұрын тоқтатудың мүмкін болмауы және өзге де мән-
жайлар) байланысты осы тармақтың бірінші бөлігінде көзделген талаптарды орындай алмаған жағдайда,
мұндай талаптар тыйым салудың, билік етуге тыйым салудың қолданылуы тоқтатылған немесе өзге де
мән-жайлар тоқтатылған күннен бастап алты ай ішінде тиісті фактілерді растайтын құжаттар ұсыныла
отырып орындалуға тиіс.
3. Осы баптың 1-тармағында көрсетілген адамдар Қазақстан Республикасының заңнамасына немесе
шет мемлекеттің заңнамасына сәйкес мұраны қабылдау нәтижесінде Қазақстан Республикасының шегінен
тыс жерде орналасқан шетелдік банктердегі шоттарды (салымдарды), қолма-қол ақша мен
құндылықтарды иеленуге және (немесе) пайдалануға алған жағдайда, көрсетілген адамдар мұраны
қабылдаған күннен бастап алты ай ішінде Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан
шетелдік банктердегі шоттарды (салымдарды) жабуға және (немесе) қолма-қол ақша мен құндылықтарды
сақтауды тоқтатуға міндетті.
4. Осы баптың 1, 2 және 3-тармақтарының ережелері осы баптың 1-тармағында аталған, Қазақстан
Республикасының шет елдердегі мекемелеріне, өкілдіктеріне және Қазақстан Республикасынан
халықаралық ұйымдарға жұмысқа жіберілген, сондай-ақ көрсетілген ұйымдарға іссапарға жіберілген
адамдарға көрсетілген ұйымдардағы жұмыс кезеңіне немесе шетелде білім алатын, немесе шетелде
тағылымдамадан өтетін, немесе шетелдік іссапарда жүрген, немесе шетелде емделіп жатқан адамдарға
немесе кәмелеттік жасқа толмаған баланың заңды өкілі ретінде не кәмелеттік жасқа толған адамның
қорғаншысы немесе қамқоршысы ретінде тиісті адамның шетелде оқуы не емделуі кезеңінде шетелде
болатын адамдарға қолданылмайды.
5. Осы бапта көзделген мерзімдер ішінде осы баптың 1-тармағында көрсетілген адамдар мемлекеттік
қызметті немесе өзге де тиісті қызметті өз қалауы бойынша тоқтату туралы өтініш беруге құқылы.
15-бап. Мүдделер қақтығысы
1. Жауапты мемлекеттік лауазымды атқаратын адамдарға, мемлекеттік функцияларды орындауға
уәкілеттік берілген адамдарға, мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілеттік берілген адамдарға
теңестірілген адамдарға, лауазымды адамдарға, егер мүдделер қақтығысы орын алған болса, лауазымдық
міндеттерін жүзеге асыруға тыйым салынады.
2. Осы баптың 1-тармағында аталған адамдар мүдделер қақтығысын болғызбау және шешу бойынша
шаралар қабылдауға тиіс.
3. Осы баптың 1-тармағында аталған адамдар тікелей басшысына не өздері жұмыс істейтін ұйымның
басшылығына туындаған мүдделер қақтығысы туралы немесе оның туындау мүмкіндігі туралы, өздеріне
бұл жөнінде мәлім болысымен жазбаша нысанда хабарлауға міндетті.
Тікелей басшысы не ұйымның басшылығы осы баптың 1-тармағында аталған адамдардың өтініштері
бойынша немесе басқа да көздерден ақпарат алған кезде мүдделер қақтығысын болғызбау және реттеу
бойынша мынадай шараларды уақтылы қабылдауға:
1) осы баптың 1-тармағында аталған адамдарды лауазымдық міндеттерін орындаудан шеттетуге және
мүдделер қақтығысы туындаған немесе туындауы мүмкін мәселе бойынша лауазымдық міндеттерді
орындауды басқа адамға тапсыруға;
2) лауазымдық міндеттерін өзгертуге;
3) мүдделер қақтығысын жою бойынша өзге де шаралар қабылдауға міндетті.]]>
Қазақстан Республикасының Заңы 2015 жылғы 18 қарашадағы № 410-V ҚРЗ.
12-бап. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулер
1. Жауапты мемлекеттік лауазымды атқаратын адамдардың, мемлекеттік функцияларды орындауға
уәкілеттік берілген адамдардың, оларға теңестірілген адамдардың (Қазақстан Республикасының
Президенттігіне, Қазақстан Республикасы Парламентінің немесе мәслихаттарының депутаттығына,
аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің,
ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдігіне, сондай-ақ жергілікті өзін-өзі басқару сайланбалы
органдарының мүшелігіне кандидаттарды қоспағанда), лауазымды адамдардың өз өкілеттіктерін жеке,
топтық және өзге де қызметтік емес мүдделерде пайдалануына әкеп соғуы мүмкін әрекеттерді жасауына
жол бермеу мақсатында, аталған адамдар осы Заңның 13, 14, 14-1 және 15-баптарында белгіленген
ерекшеліктерді ескере отырып, өздеріне:
1) мемлекеттік функцияларды орындаумен сыйыспайтын қызметті жүзеге асыру;
2) жақын туыстарының, жұбайлары (зайыптары) мен жекжаттарының бірге қызмет (жұмыс) істеуіне
жол бермеу;
3) мүліктік және мүліктік емес игіліктер мен артықшылықтар алу немесе табу мақсатында, ресми
таратылуға жатпайтын қызметтік және өзге де ақпаратты пайдалану;
4) материалдық сыйақыны, сыйлықтарды немесе көрсетілетін қызметтерді ұсынған адамдардың
пайдасына әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін, егер мұндай әрекеттер осы тармақтың бірінші абзацында
көрсетілген адамдардың қызметтік өкілеттіктеріне кірсе немесе осы адамдар лауазымдық жағдайына
байланысты мұндай әрекеттерге (әрекетсіздікке) ықпал етуі мүмкін болса, оларды қабылдау;
5) Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктерде шоттарды
(салымдарды) ашу және иелену, Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік
банктерде қолма-қол ақша мен құндылықтарды сақтау;
6) "Ойын бизнесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген анықтамаға жататын ойын
мекемелерінде құмар ойындарға және (немесе) бәс тігуге қатысу, сол сияқты құмар ойындарға және
(немесе) бәс тігуге сол үшін бөлінбеген орындарда қатысу немесе телекоммуникация желілерін, оның
ішінде Интернет желісін пайдалану арқылы өткізілетін құмар ойындарға және (немесе) бәс тігуге қатысу
бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулерді қабылдайды.
2. Жекелеген мемлекеттік функцияларды орындау тәртібін реттейтін заңдарда сыбайлас
жемқорлықтың алдын алуға бағытталған шектеулерді көздейтін басқа да құқықтық нормалар белгіленуі
мүмкін.
3. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулерді қабылдауға осы баптың 1-тармағының бірінші
абзацында аталған адамдардың келісімін тиісті ұйымдардың персоналды басқару қызметтері (кадр
қызметтері) жазбаша нысанда тіркейді.
4. Осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы
шектеулерді қабылдамауы лауазымға қабылдаудан бас тартуға не жұмыстан шығаруға (атқарып жүрген
лауазымынан босатуға, өкілеттіктерін тоқтатуға) алып келеді, оларды сақтамау жұмыстан шығаруға
(атқарып жүрген лауазымынан босатуға, өкілеттіктерін тоқтатуға) негіз болып табылады.
5. Осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамның отбасы мүшелері материалдық
сыйақыны, сыйлықтарды немесе көрсетілетін қызметтерді ұсынған адамдардың пайдасына осы адамның
әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін ұсынылатын материалдық сыйақыны, сыйлықтарды немесе көрсетілетін
қызметтерді алуға, егер мұндай әрекеттер (әрекетсіздік) осы адамның қызметтік өкілеттіктеріне кірсе не
ол өзінің лауазымдық жағдайына байланысты мұндай әрекеттерге (әрекетсіздікке) ықпал етуі мүмкін
болса, құқылы емес.
Ескертпе: Осы Заңда осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамның отбасы мүшелері
деп оның жұбайы (зайыбы), ата-аналары, балалары, оның ішінде кәмелетке толған балалары және
асырауындағы және онымен тұрақты тұратын адамдар түсініледі.
6. Осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамдар және (немесе) олардың отбасы
мүшелері хабардар етілмей, олардың шотына келіп түскен ақша, сондай-ақ олар осы баптың 1-
тармағының 4) тармақшасын және 5-тармағын бұза отырып алған қаражат олар анықталғаннан кейін екі
аптадан аспайтын мерзімде тиісті мемлекеттік кіріс органына мұндай қаражаттың түсу мән-жайлары
туралы түсініктеме беріле отырып, республикалық бюджетке аударылуға жатады.
Осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамдар және (немесе) олардың отбасы
мүшелері хабардар етілмей келіп түскен, сондай-ақ олар осы баптың 1-тармағының 4) тармақшасын және
5-тармағын бұза отырып алған сыйлықтар сыйлықтың алынған күнінен бастап не осы баптың 1-
тармағының бірінші абзацында аталған адамға сыйлықтың алынғаны туралы мәлім болған күннен бастап
күнтізбелік жеті күн ішінде мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органға өтеусіз берілуге
жатады, ал аталған адамдарға нақ сондай мән-жайларда көрсетілген қызметтерге қызмет көрсетілген
күннен бастап не осы баптың 1-тармағының бірінші абзацында аталған адамға қызметтің көрсетілгені
туралы мәлім болған күннен бастап күнтізбелік жеті күн ішінде республикалық бюджетке ақша аудару
арқылы ақы төленуге тиіс.
Сыйлықты мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органға берген адам жоғары тұрған
лауазымды адамды хабардар ете отырып, оны "Қазақстан Республикасындағы бағалау қызметі туралы"
Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес айқындалған құны бойынша, мемлекеттік мүлікті басқару
жөніндегі уәкілетті органмен жасалатын сатып алу-сату шарты негізінде сатып алуға құқылы.
Сыйлықтарды сатудан түскен ақша республикалық бюджетке аударылады.
14-бап. Жақын туыстардың, ерлі-зайыптылардың немесе
жекжаттардың бiрге қызмет (жұмыс) iстеуiне жол бермеу
1. Жауапты мемлекеттік лауазымды атқаратын адамдар, мемлекеттiк функцияларды орындауға
уәкілеттік берілген адамдар (өз қызметін тұрақты емес немесе басқа жұмыстан босатылған негізде жүзеге
асыратын мәслихат депутаттарын қоспағанда) және мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілеттік
берілген адамдарға теңестірілген адамдар (Қазақстан Республикасының Президенттігіне, Қазақстан
Республикасы Парламентінің немесе мәслихаттарының депутаттығына, аудандардың, облыстық маңызы
бар қалалардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің
әкімдігіне, сондай-ақ жергілікті өзін-өзі басқарудың сайланбалы органдарына мүшелікке кандидаттарды
қоспағанда), лауазымды адамдар өздерiнiң жақын туыстары, жұбайы (зайыбы) және (немесе) жекжаттары
атқаратын лауазымдарға тiкелей бағынысты болатын лауазымдарды атқара алмайды, сондай-ақ жақын
туыстары, жұбайы (зайыбы) және (немесе) жекжаттары тікелей бағынысында бола алмайды.
1-1. Мемлекеттік лауазымға не мемлекеттік немесе соларға теңестірілген функцияларды атқаруға
байланысты лауазымға кандидаттар болып табылатын адамдар өздері лауазымды атқаруға үміткер
ұйымның басшылығын осы ұйымда жұмыс істейтін жақын туыстары, жұбайы және (немесе) жекжаттары
туралы жазбаша нысанда хабардар етуге міндетті.
2. Осы баптың 1-тармағының талаптарын бұзатын адамдар, егер олар көрсетілген бұзушылық
байқалған кезден бастап үш ай ішінде оны ерікті түрде жоймаса, осындай бағыныстылықты болғызбайтын
лауазымға ауысуға тиіс, ал осындай ауысу мүмкін болмаған кезде осы қызметшілердің біреуі
лауазымынан шығарылуға немесе көрсетілген функциялардан өзгедей босатылуға тиіс.
3. Осы баптың 1-тармағында аталған адамдардың квазимемлекеттік сектор субъектісінің бір басқару
органында (байқау кеңесінде, атқарушы органында) өзінің жақын туыстарымен, жұбайымен (зайыбымен)
және (немесе) жекжаттарымен бірге лауазымдарды атқаруына тыйым салынады.
Осы тармақтың бірінші бөлігінің талаптарын бұзатын адамдар, егер олар көрсетілген бұзушылық
анықталған кезден бастап үш ай ішінде оны ерікті түрде жоймаса, квазимемлекеттік сектор субъектісінің
бір басқару органында (байқау кеңесінде, атқарушы органында) бірлескен қызметті (жұмысты)
болғызбайтын лауазымға ауысуға жатады, ал мұндай ауысу мүмкін болмаған кезде осы жұмыскерлердің
біреуі қызметтен шығарылуға немесе көрсетілген функциялардан өзге де босатылуға жатады.
Ескертпе. Осы Заңда жақын туыстар деп ата-аналары (ата-анасы), балалары, асырап алушылар,
асырып алынған балалар, ата-анасы бір және ата-анасы бөлек аға-інілері мен апа-сіңлілері
(қарындастары), атасы, әжесі, немерелері, жекжаттар деп – жұбайының (зайыбының) ата-анасы бір және
ата-анасы бөлек аға-інілері мен апа-сіңлілері (қарындастары), ата-аналары мен балалары түсініледі.

14-1-бап. Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктерде
шоттарды (салымдарды) ашуға, иеленуге, қолма-қол ақша мен құндылықтарды сақтауға жол
бермеу
1. Жауапты мемлекеттік лауазым атқаратын адамдарға, мемлекеттік функцияларды орындауға
уәкілеттік берілген адамдарға (мәслихат депутаттарын қоспағанда), лауазымды адамдарға Қазақстан
Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктерде шоттарды (салымдарды) ашуға және
иеленуге, Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктерде қолма-қол ақша
мен құндылықтарды сақтауға тыйым салынады.
Ескертпе. Осы тармақта көзделген шектеу Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан
Қазақстан Республикасы бейрезидент банктерінің филиалдарына қолданылмайды.
2. Осы баптың 1-тармағында көрсетілген адамдар лауазымға орналасқан немесе осы баптың 4-
тармағында көрсетілген мән-жайлар жойылған күннен бастап алты ай ішінде Қазақстан Республикасының
шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктердегі шоттарды (салымдарды) жабуға және (немесе)
Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан шетелдік банктерде қолма-қол ақша мен
құндылықтарды сақтауды тоқтатуға міндетті.
Егер осы баптың 1-тармағында көрсетілген адамдар аумағында шоттары (салымдары) орналасқан
және (немесе) шетелдік банкте қолма-қол ақша мен құндылықтарды сақтау жүзеге асырылатын шет
мемлекеттің заңнамасына сәйкес осы шет мемлекеттің құзыретті органдары қолданған тыйым салуға,
билік етуге тыйым салуға байланысты немесе осы баптың 1-тармағында аталған адамдардың еркінен тыс
еңсерілмейтін күш мән-жайларына (дүлей құбылыстар, әскери іс-қимылдар, төтенше жағдай, банктік шот
(салым) туралы шарттың қолданысын мерзімінен бұрын тоқтатудың мүмкін болмауы және өзге де мән-
жайлар) байланысты осы тармақтың бірінші бөлігінде көзделген талаптарды орындай алмаған жағдайда,
мұндай талаптар тыйым салудың, билік етуге тыйым салудың қолданылуы тоқтатылған немесе өзге де
мән-жайлар тоқтатылған күннен бастап алты ай ішінде тиісті фактілерді растайтын құжаттар ұсыныла
отырып орындалуға тиіс.
3. Осы баптың 1-тармағында көрсетілген адамдар Қазақстан Республикасының заңнамасына немесе
шет мемлекеттің заңнамасына сәйкес мұраны қабылдау нәтижесінде Қазақстан Республикасының шегінен
тыс жерде орналасқан шетелдік банктердегі шоттарды (салымдарды), қолма-қол ақша мен
құндылықтарды иеленуге және (немесе) пайдалануға алған жағдайда, көрсетілген адамдар мұраны
қабылдаған күннен бастап алты ай ішінде Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде орналасқан
шетелдік банктердегі шоттарды (салымдарды) жабуға және (немесе) қолма-қол ақша мен құндылықтарды
сақтауды тоқтатуға міндетті.
4. Осы баптың 1, 2 және 3-тармақтарының ережелері осы баптың 1-тармағында аталған, Қазақстан
Республикасының шет елдердегі мекемелеріне, өкілдіктеріне және Қазақстан Республикасынан
халықаралық ұйымдарға жұмысқа жіберілген, сондай-ақ көрсетілген ұйымдарға іссапарға жіберілген
адамдарға көрсетілген ұйымдардағы жұмыс кезеңіне немесе шетелде білім алатын, немесе шетелде
тағылымдамадан өтетін, немесе шетелдік іссапарда жүрген, немесе шетелде емделіп жатқан адамдарға
немесе кәмелеттік жасқа толмаған баланың заңды өкілі ретінде не кәмелеттік жасқа толған адамның
қорғаншысы немесе қамқоршысы ретінде тиісті адамның шетелде оқуы не емделуі кезеңінде шетелде
болатын адамдарға қолданылмайды.
5. Осы бапта көзделген мерзімдер ішінде осы баптың 1-тармағында көрсетілген адамдар мемлекеттік
қызметті немесе өзге де тиісті қызметті өз қалауы бойынша тоқтату туралы өтініш беруге құқылы.
15-бап. Мүдделер қақтығысы
1. Жауапты мемлекеттік лауазымды атқаратын адамдарға, мемлекеттік функцияларды орындауға
уәкілеттік берілген адамдарға, мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілеттік берілген адамдарға
теңестірілген адамдарға, лауазымды адамдарға, егер мүдделер қақтығысы орын алған болса, лауазымдық
міндеттерін жүзеге асыруға тыйым салынады.
2. Осы баптың 1-тармағында аталған адамдар мүдделер қақтығысын болғызбау және шешу бойынша
шаралар қабылдауға тиіс.
3. Осы баптың 1-тармағында аталған адамдар тікелей басшысына не өздері жұмыс істейтін ұйымның
басшылығына туындаған мүдделер қақтығысы туралы немесе оның туындау мүмкіндігі туралы, өздеріне
бұл жөнінде мәлім болысымен жазбаша нысанда хабарлауға міндетті.
Тікелей басшысы не ұйымның басшылығы осы баптың 1-тармағында аталған адамдардың өтініштері
бойынша немесе басқа да көздерден ақпарат алған кезде мүдделер қақтығысын болғызбау және реттеу
бойынша мынадай шараларды уақтылы қабылдауға:
1) осы баптың 1-тармағында аталған адамдарды лауазымдық міндеттерін орындаудан шеттетуге және
мүдделер қақтығысы туындаған немесе туындауы мүмкін мәселе бойынша лауазымдық міндеттерді
орындауды басқа адамға тапсыруға;
2) лауазымдық міндеттерін өзгертуге;
3) мүдделер қақтығысын жою бойынша өзге де шаралар қабылдауға міндетті.]]>
admin Wed, 13 Nov 2024 15:43:05 +0600
Қамқоршылық кеңес отырысының бірыңғай күні http://blagodarnoe.mektebi.kz/otkrytyj-mektep/popechitelskij-sovet/524-amorshyly-kees-otyrysyny-bryaj-kn.html http://blagodarnoe.mektebi.kz/otkrytyj-mektep/popechitelskij-sovet/524-amorshyly-kees-otyrysyny-bryaj-kn.html Күн тәртібінде:
1) Бiлiм ұйымының бюджеттік және демеушілік қаражатын мақсатты пайдалану
2) Бiлiм алушылар мен тәрбиеленушілердің құқықтарын сақтау
3) Әр түрлі мәселелер
@maqanshy_audany_akimdigi
@bilim_bolimi_urjar
@abai_bilim_bascarmasy
#біртұтастәрбие_Абай_облысы_білімбасқармасы
#Ата_аналарды_педагогикалық_қолдау_орталығы_Абай_облысы



]]>
Күн тәртібінде:
1) Бiлiм ұйымының бюджеттік және демеушілік қаражатын мақсатты пайдалану
2) Бiлiм алушылар мен тәрбиеленушілердің құқықтарын сақтау
3) Әр түрлі мәселелер
@maqanshy_audany_akimdigi
@bilim_bolimi_urjar
@abai_bilim_bascarmasy
#біртұтастәрбие_Абай_облысы_білімбасқармасы
#Ата_аналарды_педагогикалық_қолдау_орталығы_Абай_облысы



]]>
admin Tue, 16 Apr 2024 14:56:24 +0600
Оқу ағарту министрінің жыл бойы қорытындысы туралы http://blagodarnoe.mektebi.kz/otkrytyj-mektep/420-ou-aartu-ministrn-zhyl-bojy-orytyndysy-turaly.html http://blagodarnoe.mektebi.kz/otkrytyj-mektep/420-ou-aartu-ministrn-zhyl-bojy-orytyndysy-turaly.html [media=https://www.instagram.com/p/C1DvaqCIgqD/]]]> [media=https://www.instagram.com/p/C1DvaqCIgqD/]]]> admin Wed, 20 Dec 2023 08:56:43 +0600