ИФМ -ғасырдың үш ғажабы апталығының өткізілуі туралы хабарлама
14.11.2022 ж апталықтың ашылуы болды, ашылуына 10 а сынып оқушыларының ОпMay биімен ашты, 8 а сынып оқушысы Дания мен 9 а сынып оқушысы Алинур жүргізуші болды.
Дания
Құрметті ұстаздар мен оқушылар! Бүгінгі «Информатика Физика және Математика » пәндерінің апталығының ашылу салтанатына қош келдіңіздер!
Оқушылардың қызығушылығын арттыру барысында пән апталықтарының орны ерекше. Бұл апталықты өткізудегі негізгі мақсатымыз – оқушылар физика мен информатиканы тек сабақта ғана пайдаланып қойMay, өмірмен де байланысты екенін түсіндіру. Түрлі сайыстар мен іс шаралар өткіземіз. Сол іс шаралар арқылы сіздердің пәнге деген қызығушылықтарыңыз бен құрметтеріңізді ояту. Бүгінгі апталығымыздың ашылуының өзі бір мереке емес пе?
Ғылымдардың патшасы – нақты ғылым жайында,
Апталықта бастаймыз.
Білім құмар достарым қызыққа толы сұрақты
Алдарыңа тастаймыз.
Сұрақ сырын тереңірек ұғайық,
Математика, физика, информатика құрметтеуге лайық.
Дүниеде құбылыстың мәнінде,
Зерттейді ол өзгерістің бәрінде.
Нақты ғылым дүние кілті бүгінде,
Бүкіл әлем сөйлейді, нақты ғылым тілінде.
Алинур
.Математика – 1,2,3...натурал саннан тарайды,
Алгебра сырын ашсам деп,
a,b,c,d әріптер жан – жағына қарайды.
Үшбұрыш, төртбұрыш, конус пен цилиндр,
Геометриялық денелер нүкте менен түзуді арғы атасы санайды.
Синус пенен косинус, тангенс пен котангенс
Жүрген жерде паңданып сұлуға өзін балайды.
Үшбұрыштар Бәйтеректе көз ұшында көрінген,
Пирамида орын алған Астананың төрінен.
Математика күллі әлемді өз тілінде сөйлетіп,
Білімнің нұрлы шуағы шар тарапқа тарайды.
Дания
Түсіріп аспан заңын жұмыр жерге,
Бақтырып жұлдыздарды ескен желге,
Жансызға жан бітіріп қолға салып,
Физика кереметті көрсетті елге.
Бір өшіп, кітаптардың бірі тозған,
Қай жүйрік Архимедті басп озған,
Жалынды патриот, батыр, ғалым,
Ғасырлар түпкірінен басып озған.
Алинұр
Физика – тілдесер табиғаттың тілі екен ғой,
Көз тартар табиғаттың сыры екен ғой,
Салғаннан айтылған сөз ішілген ас,
Бәрінің бағынары физика ғой.
Сондықтан табиғаттың сырын терең,
Деушіге оқып, зерттеп, көрем, білем.
Демесең болсын егер еңбегің еш,
Негізі бар ғылымның физика,
Жалықпай оқып үйрен тек қана,
Білімнің есігін ашты көзін тауып,
Ньютон, Эйнштейн, Архимедтер.
Бүгінде физика барлық жерде,
Құрылыста, техникада, өндірісте
Сырларын бұл ғылымның үйретіңдер
Шәкірттер зерделікпен үйреніңдер.
Дания
Шындықты алғаш таратқан,
Жыл күніңді санатқан.
Тауып ғажап жаңалық,
Жоқтан барды жаратқан,
Компьютер емей немене?
Құтқарып ауыр бейнеттен,
Техниканы үйреткен.
Роботтай адамды,
Тіл бітіріп сөйлеткен.
Компьютер емей немене?
Білмегенді білдірген,
өлшеп киім кигізген.
Барлық істі атқарып
Пайдасын елге тигізген
Компьютер емей немене?
5.Үш деген сан киелі ғой қазақта,
Қарасаңшы міне осындай ғажапқа.
Үшқоңырдай жайлауы бар елімнің
Елбасындай ұл сыйлаған қазаққа!
Тәрбиелеп біліммен ұрпақтарын,
Қазағым бесіктен ақ берген білім.
Ұқтырып жеті санының кереметін,
әр сөзінен дананың терген ілім.
Симметрия ұғымын пайдаланып,
Ою - өрнек бұйымына сызғызған.
Заңдарын Пифагордың басшылыққа ап,
Таңғажайып зәулім үйлер тұрғызған.
Алинұр
Ал енді барлық ғылымдардың ішіндегі ең ауыр және ең қызық болып көрінетін пәндер физика, информатика математика патшалығы туралы көрініс
Автор : Айханша
Ертеде Физика Математика Информатика ғылымдар патшалықтары арасында тақ үшін талас болыпты.
МАТЕМАТИКА , Ислам: таққа мен отыруым керек өйткені метематика бар ғылымдар патшасы, математика өмір тірегі, шәкірттің жүрегі, математика болмаса, есеп шығара алмас едік, сағатты білмеуші едік, Сондықтан таққа мен отырамын,
Райымбек
Жо-жжоқ таққа физика мен отырамын, физика болмаса табиғатта қандай құбылыстар болып жатқанын білмейсіңдер, Физика ол дүние жүзінің кілті, атылған оқ, ішкен ас, космос корабль т б технологияны бағындырады, сол себепті таққа физика отырады,
Заңғар
ЖО жоооқ таққа мен Информатика отырамын, себебі роботты адам ғып, сөйлеткен менсіз адамдар құрылғы басқара алмас еді. Сондықтан таққа мен отырамын
АВТОР Айханша
-сіздердің таластарыңызды біраз бақыладым менің араласуым керек сияқты және таластырыңыздың маңыздылығы өздеріңіз айтқандай 3- нің де жақсылықтарыңызы аз емес , 3-де мықты ғылымдарсыздар, Сондықтан 1 патшалық құрсаңыздар біріксеңіздер мықты ПАТШАЛЫҚ болар едіңіздер
ИНФОРМАТИКА дұрыс айтасыз бәріміз бірігіп дос болайық
МАТЕМАТИКА бәріміз бірігіп алғашқы әріптерімізді алып ИФМ патшалық болайық,
3 уі бірге; ИФМ патшалығы-ғасырдың үш ғажабы
Дания: Келесі кезекте ФИГУРАЛАР биін қарсы алыңыздар
Апталықтың жоспарымен таныстырылды.
Биылғы апталықтың ерекшеліктері алдымызда ерекше қалашықтар жіне де ерекше талдар тұр, Математика қалашығының талы фигуралармен безендірілген, Физика қалашығының талы формуллалармен безендірілген, Информатика қалашығының талы-компьютер құрылғылары мен ерекшелеген.
Апталықтың 1- күн ашылуы
2-күн Математика қалашығының тұрғындары Ребус, Сөзжұмбақтар шешеді
3-күн- Информатика қалащығының тұрғындары- Информатикалық эстафета жарысады,
4-кұн Физика қалашығының тұрғындары-Физикалық тәжірибелер жасайды.
16.11. 2022 жыл Информатика пәні мұғалімі Садвакасова Гульмира Әділбекқызы 5,6 сыныптар арасында «Информатика жұлдыздары» тақырыбында сыныптан тыс сайыс сабақ өткізді Сайыс 6 кезеңнен тұрды, Таныстыру, Құпия алаң, сәйкестігін анықта, суреттерге анықтама бер, мақал-мәтелдері, практикалық жұмыс
Оқушылар барлық кезеңдерден сәтті өтті, тапсырмаларды дұрыс орындай алды, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артты, Оқушылар тапқырлыққа, жылдамдыққа үйренді. Компьютермен жұмыс істеуге дағдыланды. Сайыс қызықты өтті. Топтарға марапат тапсырылды.
18.11.2022жыл Информатика пәні мұғалімі Садвакасова Гульмира Әділбекқызы 7 «А» сыныбында «Мәтіндік процессордағы кесте. Практикум» тақырыбында сабақ өткізді. Сабақ кезеңдері сақталды. Психологиялық ахуал туғызу мақсатында 4 элемент ойыны- ЖЕР АУА СУ ОТ әдісі қолданылды.
Үй тапсырмасын тексеру ҚР рәміздеріне -30 жыл, М.Мәметова-110 жыл, М.Ауезов-125 жыл осы атаулы даталарға кесте құрып келу тапсырылды, кестені компьютерде орындады, Кахут арқылы тест шешті, сыныпты 3 топқа бөлінді. Интернет әдісі арқылы Инстаграм, фейсбук,твиттер арқылы бөлді, әр топқа сMayликтер берілді. Сол арқылы сабақтың әр кезеңнен өздері бағалап отырды. Жаңа сабақта оқушыларға практикалық тапсырмалар берілді.
Деңгейлік тапсырмалар, топтық жұптық жұмыстар болды, Сабақты бекіту мақсатында Classtime.com арқылы әр оқушы өздеңгейін көрсетті. Feedbackқа- Тик-ток әдісі қолданылды. Үйге тапсырма берілді. Дәптерге «Табиғатқа шыққанда алатын тағамдар» атты кесте құру. Тағамның аты, мөлшері, бағасы, барлығы, осыған шығатын шығынды жазу керек
18.11.2022жыл математика пәні мұғалімі Жумакулова Маржан Бейсенқызы 7 «А» сыныбында «Ғажайып математика» тақырыбында сыныптан тыс сайыс сабақ өткізді Мақсаты: Оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру,
қызықтыру арқылы білімін тереңдету, математикалық ой-өрісін кеңейту,
іздену қабілеттерін дамыту, өмірде кездесетін қиыншылықтарды оқушының өзі шеше білуіне ықпал жасау, өз күшіне сенімін арттыру.
1.« Кел, танысайық!»
2. «Математика + Ой қозғау»
3. «Математика + логика»
4. «Математика + АКТ»
5. «Математика + бейнелеу»
6. «Математикалық терминдер»
7. «Математикалық тарсия»
8 «Математика + әдебиет»
9. «Математикалық тілек »
« Кел, танысайық!» бөлімінде топтар таныстыруы болды, 2 кезең ауызша сұрақтар математикалық 1.Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту ережесі
2.Көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесі
3.Көпмүше деген не?
4.Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу ережесі
5.Көпмүшелерді көбейту ережесі
6.Бөліндіні дәрежеге шығару ережесі
3 кезеңде логикалық сұрақтарға жауап берді.
«Математика + АКТ».
Wordwall ойыны арқылы есеп шығару
«Математика + бейнелеу» Оқушылар А3 қағазға геометриялық фигураларды және сандарды пайдаланып, адамның суретін салу керек.
Математикалық терминдер»,
дұрыс жауапқа 1 ұпай.
ӨРНЕК САН
КУБ ҮЛЕС
КӨБЕЙТУ БҮТІН
КВАДРАТ БӨЛІМ
АРАЛАС ҚОСУ
ФОРМУЛА АЗАЙТУ
ПЕРИМЕТР АУДАН
БӨЛШЕК ҚОСЫНДЫ
Математика+әдебиет
Үшып кетті үш құс,
Ұшып келді үш құс.
Қырық үш қызғыш құсқа
Қырық үш қызғыш құс қосса,
Қанша қызғыш құс болады ?
Математикалық тілек айту
Оқушылар барлық кезеңдерден сәтті өтті, тапсырмаларды дұрыс орындай алды, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артты, Оқушылар тапқырлыққа, жылдамдыққа үйренді. Сайыс қызықты өтті. Топтарға марапат тапсырылды.
Апталықтың 2- ші күні перемен арасында оқушыларға математика, информатика, физика байланысты ребустарды шешу тапсырылды. Барлық сыныптар ребустарды толығымен шешті.
Мақсаты: Оқушылардың білімін жинақтау, шапшаңдыққа, жылдамдыққа үйрету.
Informationтық процестер - бұл ...
Орындалатын іс-әрекеттің немесе есептің нәтижеге жету жолын реттелген тізбектер түрінде орындау
Informationтық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал
1 Мбайт неге тең?
Компьютердің ең басты бөлігі, «миы»
Принтер – Сканер - Монитор
1Кбайт неге тең? 1Байт-
Компьютерлік вирустарды жоятын программа?
Informationты қағаз бетіне шығару құрылғысы
Мәтіндік редактор Файлды сақтау
Интернет браузерлер Information дегеніміз
Кесте қосу үшін Excel қандай редактор
Power Point қандай программа
Монитор, Жүйелік блок, пернетақта қандай бөліктерге жатады?
Наушниктің қызметі
360-60= 5*5= 8*4
600-100= 250-50=
90+10= 80+20=
28+2= 70+30
500-250= 4000-2000=
3*8= 2*10=
8*9= 25/5 120-100
350-300= 9*5= 150-50=
8*8= 40-20= 55-50=
Мақсаты: Оқушылардың білімін жинақтау, шапшаңдыққа, жылдамдыққа үйрету.
Апталықтың 5- ші күні оқушыларға физика пәнінен 7,8,9,10 сыныптар тәжірибе жасап көрсетті.
Сайыс кезеңдері
1.Таныстыру,топтар өзін таныстырады.
2. Логикалық сұрақтар
1.Айгерімнің әкесінде 3 қыз бар: Гүлсая, Жансая және …..? Айгерім
2.Қай сөз әрдайым дұрыс болып естіледі?
Дұрыс
3.Ол сізге тиесілі, бірақ адамдар оны сізден жиі қолданады? Сіздің есіміңіз
4.1 бұқа 5 литр сүт беретін болса, 5 бұқа қанша литр сүт береді? Бұқа сүт бермейді
5.Жабық көзбен нені көруге болады? Түсті
6. Тауық өзін құспын деп айта ала ма? Жоқ, ол сөйлей алMayды
7.Саябақтың ішінде 6 орындық тұр. Оның екеуін бояп қойды. Саябақта неше орындық қалды? 6
8.Оқушы мектепке 15 минутта жетеді. Ал 3 оқушы бұл жолды қанша уақытта өтеді? 15
9.Термометр 15 градусты көрсетіп тұр. Дәл осындай екі термометр нешен градусты көрсетеді? 15
10.Теңдеуде де, өсімдікте де бар. Түбір
11.Үстелдің 4 бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады?
12.Екі шахматшы екі сағат шахмат ойнады, әрқайсысы неше сағат ойнады
2 сағат
3. Сандар таратылады, сол сандар кездесетін мақал-мәтеледер айтады.
4.Эстафеталық ойын
1- топ төртбұрышпен
2- топ үшбұрышпен ғана жүру арқылы есептер шығару
(25+5)+5 25-5*3=
36/12+17= 45+5*8=
7*5-24= 5*5+5=
100+50/2= (30+10)/5=
Жеңіске жеткен топ марапатталды.
Апталыққа қатысқан оқушылар марапатталды. Сыйлықтар берілді.Schoolchildren ИФМ -нің өмірде қолданылуы тақырыбында тик ток даярлау тапсырылған, соны оқушыларға көрсетілді.
ИФМ –нің тойбастары оқушыларға және сайысқа қатысқан ұстаздарға берілді.